Verzenden & retourneren

Betreft de bezorging van je online aankopen bij N’Sane

Wij bezorgen onze producten in heel België en Nederland. 

Bestellingen worden bezorgd via bpost op maandag tot en met vrijdag.

Leveringstermijn: Wij zorgen dat jouw pakje binnen de 2 werkdagen de post op gaat.

Op maandag verzenden we geen pakjes. Tijdens de andere werkdagen verzenden we je online bestelling nog de dag zelf indien je voor 12 uur besteld. Bij bestellingen die we ontvangen na 12 uur, wordt het pakje de dag nadien verstuurd.

LeveringskostenDeze tarieven gelden voor consumenten. Voor bedrijven zijn andere tarieven van toepassing.

Bpost: Kosten voor leveringen in:
  • België 5,60 euro
  • Nederland 7,50 euro
We maken gebruik van verzenddiensten die zelf de bezorgroutes en bezorgtijden bepalen. Wij hebben hierdoor geen invloed op het exacte tijdstip waarop je bestelling op het ontvangstadres wordt afgeleverd.

Retourneren

Je hebt een non food product gekocht of een bestelling geplaatst waar je niet blij mee bent? Dat vinden we jammer! Gelukkig kan je wel binnen de 14 dagen na ontvangst de producten retourneren indien je hebt besteld als consument. Je hoeft hier zelfs helemaal geen reden voor op te geven. ‘Daarom’ kan dus gewoon. We doen ons uiterste best om de terugbetaling binnen de 10 werkdagen te regelen.
Hou er rekening mee dat voedingswaren niet geretourneerd kunnen worden.
Er geldt een belangrijke voorwaarde: de producten moeten ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd teruggestuurd worden naar volgend adres:
Flavor Shop
Edingsesteenweg 3
1755 Gooik

Hoe terugzenden?

Stuur je product(en) op in een veilige verpakking en stop een kopie van de factuur erbij. Dan vinden wij makkelijk alles terug en kunnen we alles vlot regelen. Je kan de producten ook gratis retourneren in onze winkel.
Je vindt een modelformulier voor de herroeping bij de algemene voorwaarden.
Winkelwagen

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.